تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

‍ تعداد ۹پروژه بهداشتی درمانی در استان به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد

‍ تعداد ۹پروژه بهداشتی درمانی در استان به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد
/

ایلام – نگاه اقتصاد – رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۱۶۴ پروژه سلامت به مناسبت هفته دولت، به یاد ۱۶۴ شهید مدافع سلامت در کشور افتتاح می‌شود که از این تعداد ۹ پروژه با اعتبار چهل و یک میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال مربوط به استان ایلام خواهد بود.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در روزسه شنبه به مناسبت هفته دولت توسط وزیر بهداشت از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور افتتاح می‌گردد.

دکتر محمد کریمیان افزود: در جریان افتتاح این پروژه‌ها نیز پویش سراسری «ره سلامت» با شعار «تداوم توسعه همگام با مهار کرونا» نیز آغاز به کار خواهد کرد و از پوستر و نماد الهام بخش این پویش رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد که در پویش سراسری «ره سلامت» که از هفته دولت آغاز و تا روز جمهوری اسلامی (۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰) ادامه خواهد یافت، تعداد ۱۴۰۰ پروژه آموزشی، بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ابراز داشت: علاوه بر رضایت‌بخش بودن خدمات دولت تدبیر و امید در مدت هفت سال اخیر؛ در بحبوحه شیوع بیماری کرونا و علیرغم وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و تهدیدهای دشمنان توانسته بی‌نظیرترین خدمات سلامت را در تمام ابعاد به مردم شریف کشور ارائه کند.

دکتر کریمیان بیان داشت: رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی درمانی نشانگر حجم بالای خدمات و اقدامات ارائه شده توسط دولت تدبیر و امید می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.