تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

به مناسبت گرامیداشت روز پزشک؛

به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین(ع) از مدافعان سلامت تجلیل شد

به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین(ع) از مدافعان سلامت تجلیل شد
/

ایلام – نگاه اقتصاد – حجه الاسلام علیمحمدی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمؤمنین(ع) در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تبریک روز پزشک گفت: نقش ارزنده پزشکان و پرستاران که برای حفظ سلامت مردم جان خود را بر کف دست نهاده اند و علیرغم کمبودها در میدان مبارزه با کرونا صبورانه مجاهدت کردند، بر هیچ کس پوشیده نیست و در این روزها اهمیت این رسالت خطیر و وظیفه سنگین بیشتر برای مردم آشکار شده است.

دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛ روز پزشک فرصتی است برای تجلیل از زحمات پزشکان و پرستاران که با به خطرانداختن جان خود شبانه روز برای حفظ سلامت عمومی مردم در تلاش هستند و در سایه این تلاشهای عاشقانه تاکنون هیچ بیمار کرونایی پشت دربیمارستان و یا بدون دارو نمانده است.

خدمات خالصانه سپاه بسیج در مبارزه با کرونا همچون غربالگری،ضدعفونی معابر، تولید ماسک ، ایجاد نقاهتگاه ، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی قابل ستایش است.

از مردم عزیزمان تقاضا داریم تا ریشه کنی این بیماری منحوس پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده دائمی از ماسک را راعایت کنند.

سرهنگ نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛ مجموعه علوم پزشکی و کادر درمانی مدافعان خط مقدم سلامت هستند که خالصانه و صبورانه همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس در سنگر مبارزه با کرونا از تمام توان خود استفاده کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.