تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

استاندار:

سهمیه ۲۵ درصد اشتغال ایثارگران در کارخانجات ایلام اجرایی شد

سهمیه ۲۵ درصد اشتغال ایثارگران در کارخانجات ایلام اجرایی شد
ایلام - استاندار ایلام گفت: سهمیه ۲۵ درصد اشتغال ایثارگران این استان در کارخانجات فعال ایلام بویژه در طرح‌های مهمی نظیر پتروشیمی و نفت و گاز اجرایی شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در حاشیه آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران که با حضور معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به جذب نیرو ها به ویژه در حوزه جامعه ایثارگری افزود: بحث ما برگزاری آزمون است و ما در تمام کارخانجات شهرک‌های صنعتی و دیگر واحدهای فعال استان برای جذب نیرو آزمون برگزار می‌کنیم و جامعه ایثارگری هم از سهمیه ۲۵ درصد خود استفاده کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اشتغال استان در حوزه کشاورزی نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین اربعین بوده است، اظهار داشت: در این زمینه برای جذب نیرو در کارخانجات و دیگر واحدها ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران را همواره مدنظر قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: البته در خصوص جذب نیروهای کارخانجات نظارت کامل وجود دارد به عنوان مثال در بحث پتروشیمی ما ورود کردیم و اجازه ندادیم این واحدها خود نیرو جذب کنند بلکه آزمون استخدامی برگزار شده است.

سلیمانی‌دشتکی با عنوان اینکه تمام استخدامی‌ها در استان بر اساس قوانین و آیین‌نامه‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته تعداد بسیاری از خانواده‌های ایثارگران و شهدا به عنوان کارآموز در شرکت پتروشیمی مشغول بکار شده‌اند و امیدواریم در ادامه با توجه به طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام مسائل و مشکلات آن‌ها نیز در حوزه اشتغال تعدیل و رفع شود.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور صبح امروز وارد ایلام شد.

دیدار با مسوولان استان و خانواده‌های شهدا، بازدید از گلزار شهدای صالح‌آباد و انعقاد تفاهم‌نامه مسکن از برنامه‌های سفر معاون رییس‌جمهوری به این استان است.

وی در بدو ورود به استان ایلام به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام رفت و سپس در آیین کلنگ‌زنی ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران استان ایلام شرکت کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.