تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

محکومیت واحد تولیدی در ایلام به جریمه نقدی ۱۴۷ میلیون تومان

محکومیت واحد تولیدی در ایلام به جریمه نقدی ۱۴۷ میلیون تومان

ایلام – نگاه اقتصاد – مدیرکل استاندارد ایلام گفت: یک واحد تولیدی کننده مواد غذایی در شهر ایلام به دلیل تولید و عرضه فرآورده مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه استاندارد و جعل علامت استاندارد محکوم به پرداخت جریمه نقدی شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، همتی مدیرکل استاندارد افزود: با وجود

ایلام – نگاه اقتصاد – مدیرکل استاندارد ایلام گفت: یک واحد تولیدی کننده مواد غذایی در شهر ایلام به دلیل تولید و عرضه فرآورده مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه استاندارد و جعل علامت استاندارد محکوم به پرداخت جریمه نقدی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، همتی مدیرکل استاندارد افزود: با وجود هشدارهای داده شده مبنی بر رعایت حقوق مصرف کنندگان و قوانین جاری سازمان ملی استاندارد ایران، این واحد تولیدی به علت سوء استفاده از علامت استاندارد به صورت جعلی و عرضه فرآورده غیر استاندارد به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار داشت: این واحد تولیدی به علت جعل نشان استاندارد بر روی بسته بندی های مشمول استاندارد، تولید، توزیع و فروش بدون داشتن پروانه کاربرد نشان استاندارد، به ۱۴۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد ایلام با بیان اینکه این احکام در راستای اجرای مواد قانونی و شکایت این اداره کل، توسط دادگاه کیفری صادر شده است، یادآور شد: محکومیت واحد تولیدی به دلیل جعل نشان استاندارد و تولید و عرضه فرآورده مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه استاندارد بوده است.

همتی تاکید کرد: حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگانی که تمامی موازین قانونی را رعایت می کنند از وظایف سازمانی اداره کل استاندارد استان بوده و در این موارد هیچ قصوری پذیرفته شدنی نیست.
وی از شهروندان خواست تا هرگونه موارد نادرست و مشکوک در حوزه استاندارد را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۱۵۱۷رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.