تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱

تعامل و همراهی مردم در توسعه و آبادانی مناطق محروم موثر است

تعامل و همراهی مردم در توسعه و آبادانی مناطق محروم موثر است
مشهد- نماینده تام‌الاختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای توسعه و آبادانی مناطق محروم تعامل، همراهی و همکاری مردم مورد نیاز است تا بتوان با دلگرمی در حوزه های مختلف گام برداشت.

محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در سفر به شهرستان باخرز و بازدید از چند روستای این شهرستان طی گفت و گو با خبرنگار ما افزود: آبادکردن کشور نیازمند افکار، مغزها و دست های مردم است و شعار ما برای توانمندسازی و آبادی، کار برای مردم و با مردم است.

وی ادامه داد: ما طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند کار اساسی انجام دهید و نقاط محروم را آباد کنید حرکت کرده و کار خود را با محوریت مردم شروع کردیم و سعی داریم با تمام توان در کنار مردم محروم باشیم و برای رشد و آبادی مناطق روستایی سعی و تلاش خواهیم کرد و در این مسیر همراهی و تعامل مردمی هم لازم داریم.

نماینده تام‌الاختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هدف ما این است که بستر امنی برای کار و تلاش مردم شامل حمایت و زدودن مقررات زاید فراهم کنیم تا استعدادها رشد پیدا کند و شکوفا شود.

وی افزود: ما در مناطقی شروع به کار کردیم که استعدادهای خوبی وجود دارد اما تاکنون امکان بروز و ظهور نداشته‌اند و تلاش ما برای رشد آنهاست تا مردم بدانند که می‌توانند مناطق خود را آباد کنند و زندگی خود را ارتقا دهند.

سعیدی کیا ادامه داد: در طرح آبادانی روستاها در همه زمینه ها از جمله فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، دینی و اجتماعی با همت خود مردم کار و تلاش صورت می‌گیرد.

در سفر محمد سعیدی کیا به شهرستان باخرز ساختمان اداره بنیاد مسکن این شهرستان در زمینی به مساحت ۵۳۰ متر مربع و در ۲ طبقه با هزینه افزون بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

در این سفر یک روزه نماینده تام الاختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روستاهای محروم “بزنجرد اسلامی” و “گزی” بازدید کرد و برخی مشکلات اهالی این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

همچنین در این سفر تفاهمنامه تعیین بنیاد مسکن به عنوان معین طرح آبادانی و پیشرفت جامع باخرز با هدف اشتغالزایی و ارتقای شاخصهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان منعقد شد.

شهرستان ۵۸ هزار نفری باخرز در ۲۱۵ کیلومتری جنوب مشهد واقع است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.