تاریخ انتشار : جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

مدیرکل بهزیستی ایلام:

عزاداران نذورات عام خود را به پویش ایران همدل اهدا کنند

عزاداران نذورات عام خود را به پویش ایران همدل اهدا کنند
ایلام - مدیرکل بهزیستی ایلام از عموم مردم درخواست کرد: نذورات عام خود را در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت خشک به پویش ایران همدل برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

زهرا همتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: مشارکت در پویش ایران همدل به هدفمند شدن نذورات و رسیدن آنها به دست نیازمندان واقعی منجر می شود.

وی از عموم عزاداران حسینی دعوت کرد: نذورات خود را با تحویل به طرح پویش ایران همدل به مددجویان و نیازمندان واقعی برسانند.

به گفته همتی، این پویش از عید سعیدغدیر تا پایان ماه صفر با شعار “از همدیگر گره گشایی کنیم” با هدف تامین کمک هزینه معیشتی ، اقلام کمک آموزشی دانش آموزان و دانشجویان و وسایل بهداشتی و درمانی مددجویان اجرا می شود.

وی راه های همدلی در این پویش را واریز کمک های نقدی به شماره کارت ۶۲۷۷-۶۰۷۷-۷۷۷۷-۷۷۷۷، نرم افزارهای هف هشتاد، آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات، سیگنال و کد دستوری # ۱۴* عنوان کرد.

وی همچنین جمع آوری کمک های غیر نقدی را شامل اقلام و جیره‌های خشک غذایی و نذورات هیأت‌های مذهبی و خیرین محترم توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌ها عنوان کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.