تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

ضرب‌الاجل استاندار ایلام برای رفع مشکل کم آبی ملکشاهی

ضرب‌الاجل استاندار ایلام برای رفع مشکل کم آبی ملکشاهی
ایلام - استاندار ایلام با تعیین ضرب‌الاجل یکماهه برای رفع مشکل کم آبی مردم شهرستان ملکشاهی، تاکید کرد: آب و فاضلاب استان و فرمانداری ملکشاهی تا ۱۵ مهرماه فرصت دارند فاز دوم پروژه‌ آب شیرین کن را افتتاح کنند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز دوشنبه در نشست رفع مشکلات شهرستان ملکشاهی با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امام جمعه و فرماندار ملکشاهی و مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام، بر لزوم تعیین بازه زمانی مشخص برای رفع این مشکل تاکید کرد و افزود: یکی از مهم ترین خواسته ها و مشکلات ملکشاهی بحث آب است.

وی از روند ۲ پروژه آبرسانی به این شهرستان انتقاد کرد و اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی مردم ملکشاهی رفع مشکل آب است که باید در اولویت جدی مسئولان مربوطه قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی خواستار پیگیری بیشتر فرمانداری در خصوص تعهدات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در بحث آب و بیمارستان شد و گفت: تاکنون بنیاد مستضعفان نزدیک ۳۸ میلیارد تومان( اختصاص ۳۴ میلیارد تومان قبلا و اخیرا هم برای پروژه های آب ۴ میلیارد تومان) اعتبار محرومیت زدایی برای هلیلان در نظر گرفته است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی در ادامه ضمن گله مندی از عدم پیگیری لازم برای جذب اعتبارات از بنیاد مستضعفان کشور خواستار تحرک و پیگیری بیشتر در این زمینه شد و یادآور شد: این شهرستان قبل از هلیلان تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفته است اما در جذب اعتبارات خوب عمل نشده است که لازم است پیگیری های جدی تری در این راستا بعمل آید.

بهترین راه ارتباط با مردم در شرایط کرونایی حضور در سامانه سامد است

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام همچنین روز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ در سامانه سامد حضور یافت و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ داد.

استاندار ایلام در حاشیه این برنامه مردمی با تاکید بر حفظ ارتباط مستمر مسئولان با مردم جهت پیگیری مسائل و مشکلات آنان در این شرایط سخت، گفت: ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت هر مسئولی است و در این شرایط که بحث بیماری کرونا هست ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به این موضوع که قبلا بصورت ماهیانه جهت ارتباط با مردم در سامانه سامد حضور یافته است، اضافه کرد: درگذشته هر هفته یک مدیر در سامانه سامد حضور می یافت و پاسخگوی سئوالات مردم می شد اما امروز به خاطر بحث کرونا هر روز دو نفر از مدیران استانی و البته خود من هم بصورت مستمر و ماهیانه در این سامانه حضور می یابیم و ضمن ارتباط با مردم پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان هستیم.

استاندار ایلام اغلب مشکلات مردم را در تماس های تلفنی و مشکلات معیشتی و تامین جهیزیه و اشتغال مسائل عمرانی و برخی مسائل از جمله مناطق جنگی و مناطق محروم دانست و خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات مختلف مردم در برخی حوزه ها باید با مسئولان ملی مذاکره می شد که همزمان در تماس تلفنی درخواست‌های مردمی با این عزیزان در میان گذاشته شد و پیگیری‌های لازم برای حل مشکل در این خصوص انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص مسائل عمرانی از جمله آسفالت کوچه ها و معابر و مشکلات عمرانی شهرها و مناطق مختلف استان نیز با مسئولان استانی مربوطه تماس تلفنی برقرار و برای رفع این مشکلات دستورات لازم داده شد.

وی افزود: مدیران نباید در این شرایط ارتباط خود را با مردم قطع کنند و در این رابطه باید با هماهنگی با دفتر بازرسی در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

گفتنی است در این ارتباط مردمی که با استقبال مردم مواجه شد استاندار ایلام موفق شد ظرف ۲ ساعت با بیش از ۳۵ نفر از شهروندان ارتباط برقرار کند و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.