تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

هفتم مهرماه آخرین مهلت ارسال اثر به مهرواره زائر کربلایی ایلام

هفتم مهرماه آخرین مهلت ارسال اثر به مهرواره زائر کربلایی ایلام
ایلام - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: مهلت ارسال آثار به دومین مهرواره منطقه ای زائر کربلایی ویژه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غرب کشور تا هفتم مهرماه است.

مهدی جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این مهرواره ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون، بچه ها داستان های خود با موضوع زیارت حرم امام حسین (ع)، عاشورا و اربعین را به دبیرخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ارسال می کنند.

وی افزود: دراین مهرواره کربلایی که استان های منطقه دو کشور شامل کردستان، لرستان، همدان، قم، مرکزی، کرمانشاه و ایلام حضور دارند، مربیان، بچه ها و والدین آنها ساکن در این مناطق داستان های خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۴۳۸۷ ۵۸۹ ۰۹۱۸ ارسال کنند.

جمالی یادآور شد: فراخوان دومین مهرواره ادبی زائر امسال با عنوان داستان زائر است که کودکان و نوجوانان منطقه دو کشور داستان های خود را از طریق فضای مجازی به اشتراک می گذارند و قدرت نویسندگی و تخیل شان را محک می زنند و در قالب این مهرواره داستان های کوتاهشان دیده و بررسی می شود.

وی اضافه کرد: قصه گویان می توانند با موضوع کلی کربلا و با محوریت کودکان در کربلا، حضرت امام حسین(ع) و یاران شهیدش در کربلا، ظهر عاشورا، علمدار کربلا و از زبان مشک داستان سرایی کنند و با استفاده از گوشی همراه از قصه گویی خود فیلم برداری و اثرشان را به دبیرخانه انجمن قصه گویی ارسال کنند.

وی گفت: قصه گویان داوطلب تا هفتم مهرماه ۹۹ برای ارسال قصه هایشان فرصت دارند و پس از آن با انتخاب بهترین قصه های شرکت کننده از برگزیدگان تجلیل خواهد شد و تمام قصه ها نیز در برنامه رادیویی قصه های ایرانی پخش می شود.

۲۲ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به بچه‌های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند که باشیوع کرونا و خانه‌نشینی کودکان ونوجوانان این فعالیت‌ها تا زمان رفتن کرونا و بازگشت به حالت عادی به صورت مجازی انجام می‌گیرند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.