تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷

معاون استاندار ایلام:

علت حادثه انفجار روستای زنجیره چرداول در دست بررسی است

علت حادثه انفجار روستای زنجیره چرداول در دست بررسی است
ایلام -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: موارد فنی و دلایل ایجاد انفجار کپسول در روستای زنجیره چرداول توسط کارشناسان در دست بررسی است.

محمد نوذری شامگاه جمعه در نشست ستاد بحران استان ایلام در چرداول اظهار کرد: حادثه انفجار ظهر امروز در روستای زنجیره علیا شهرستان چرداول ناشی از توقف تریلر حامل کپسول‌های گاز کلر در این روستا بود.

وی افزود: در این حادثه تنها یکی از این کپسول‌ها منفجر شد که بلافاصله مراحل ایمن‌سازی کپسول‌های دیگر توسط کارشناسان مرتبط در دست بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام یادآور شد: راننده خودرو از ساکنان همین روستا بوده و دلایل انفجار توسط کارشناسان مرتبط در دست بررسی است.

نوذری اضافه کرد: ستاد بحران شهرستان چرداول در کنترل و سروسامان دادن وضعیت مصدومین این بحران خوب کار کردند و تعداد ۶۰ مصدوم بدحال به ایلام اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر وخیم بودن حال مصدومان حادثه گزارش نشده است، گفت: این گاز کشنده نیست و فقط باعث مسمومیت برخی از افراد این روستا شده است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: آرامش مردم روستا در اولویت است و بنابر دستور استاندار ایلام مبنی بر سرکشی از روستا و حفظ سلامتی و آرامش مردم ستاد بحران از روستای زنجیره و محل حادثه بازدید خواهند کرد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.