تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

تقدیر دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت از رسانه‌های استان ایلام

تقدیر دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت از رسانه‌های استان ایلام
ایلام - نگاه اقتصاد - در پی وقوع حادثه انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا شهرستان چرداول، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان از رسانه‌ها تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، خودآموز، با بیان اینکه سرعت عمل فوق‌العاده مسئولان محترم استان و شهرستان، تدابیر ارزنده استاندار محترم و معاونان ارجمند و نیز حضور به موقع نیروهای امدادی و هلال احمر ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، فوریت های پزشکی و کادر درمان قابل تحسین است؛ آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای رسانه های محلی را فصلی نو در کنترل و مدیریت حوادث دانست، که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان افزود: رسانه‌ها با ورود به‌هنگام ، آگاهی‌بخشی خود را در یک بستر آرام و منطقی دنبال کردند و با دادن روحیه امید به مردم و مصاحبه با مسئولان، اوج همراهی و فعالیت متعهدانه خود را به نمایش گذاشتند.

️مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حاصل این رویکرد آگاهانه و همدلانه، جلوگیری از ازدحام جمعیت در شرایط سخت کرونایی از یک‌سو و تسهیل فرایند کمک رسانی از سوی دیگر و در نتیجه کنترل و مدیریت حادثه با کمترین خسارت بود.

️خودآموز، با اشاره به نقش بارز رسانه ها در کمک به مدیریت بحران اشاره کرد و نتیجه آن را تحسین مقامات ملی از ابتکار عمل و مدیریت جهادی مسئولان استان و مردم دانست که سر آغار تحولی جدید در عرصه اطلاع‌رسانی استان است.

️دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمام مجموعه‌های دخیل، برای همه آسیب‌دیدگان این حادثه، آرزوی سلامتی و شفای عاجل کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.