تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

شریعتمداری اعلام کرد:

پوشش بیمه‌ای رایگان برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار روستایی محروم

پوشش بیمه‌ای رایگان برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار روستایی محروم
تهران - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: پوشش بیمه‌اجتماعی رایگان‌ همگانی برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار روستایی محروم از بیمه اجتماعی، محقق شد.

«محمد شریعتمداری» روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: برای نخستین بار با تلاش‌ و همراهی رییس سازمان برنامه و بودجه، پوشش بیمه‌اجتماعی رایگان‌ همگانی برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار روستایی محروم از بیمه اجتماعی، محقق شد.

در دولت تدبیر و امید اقدامات گسترده ای برای حمایت از روستائیان و عشایر انجام شده است، بر این اساس، تعداد بیمه شدگان صندوق از ۶۳۹ هزار و ۶۲۲ نفر در ابتدای فعالیت دولت یازدهم به یک میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۶۲ نفر تا پایان تیر ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته که بیانگر رشدی ۸۸ درصدی و معادل ۵۶۲ هزار و ۳۴۰ نفر است. از رشد مذکور تعداد ۳۲۱ هزار و ۳۸۱ نفر مربوط به دوران فعالیت دولت یازدهم و ۲۴۰ هزار و ۹۵۹ نفر آن مربوط به دولت دوازدهم بوده است.

همچنین در دولت یازدهم ۱۴ هزار و ۵۱۴ نفر مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بودند که این رقم تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ به ۱۱۷ هزار و ۴۵۰ نفر افزایش یافته و در واقع ۷۰۹ درصد رشد داشته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.