تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

جشن عاطفه ها در ایلام مجازی برگزار می شود

جشن عاطفه ها در ایلام مجازی برگزار می شود
ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و از طرفی شیوع کرونا جشن عاطفه های امسال بصورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد ایلام، قنبر موسی نژاد افزود: برنامه جشن عاطفه ها از امروز آغاز و بر خلاف سال های گذشته هیچ پایگاهی در هیچ نقطه ای از استان برای جمع آوری کمک برپا نخواهد شد.

وی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در این جشن ادامه داد: به همین منظور شماره کارت ۷۷۱۹-۹۹۸۸-۹۹۱۸-۶۰۳۷ همچنین شماره گیری کد #۱۰۸۴۸۸۷۷* و نیز کد #۱۴*عمده ترین روشهای غیر حضوری در نظر گرفته شده برای مشارکت مردم این استان است.

وی بیان کرد: همچنین ادارات و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز در این مدت آماده دریافت کمکهای غیر نقدی مردم در شور عاطفه ها است.

مدیر کل کمیته امداد ایلام با ذکر اینکه این جشن با هدف کمک به تامین وسایل تحصیلی دانش آموزان نیازمند آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد، شعار امسال این جشن را همدل می شویم در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه عمده فعالیت آموزشی دانش آموزان امسال به صورت مجازی و غیر حضوری است و تهیه وسایل آموزشی غیر حضوری از جمله تبلت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند بسیار دشوار است در این زمینه تامین این وسایل در کنار پوشاک و نوشت افزار از مهم ترین نیازهای دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید است.

بیش از ۷۰هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند که از این شمار هفت هزار دانش آموز و یک هزار و ۴۵۰ نفر نیز دانشجو هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.