تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

شهرداری پهله زرین آباد، نماد خدمت صادقانه به مردم + گزارش تصویری

شهرداری پهله زرین آباد، نماد خدمت صادقانه به مردم  + گزارش تصویری
.

نگاه اقتصاد- انجام خدمات شهری برای رفاه و آسایش مردم امری ضروری است و مادامی که شهروندان نیازمند دریافت خدمات باشند، وجود نهادی به نام شهرداری برای ارائه خدمات تخصصی حوزه شهری خودنمایی می‌کند. توسعه شهری زمانی حادث خواهد شد که رسالت شهرداری در بالاترین سطح ممکن عملیاتی شود اما تحقق اهداف و برنامه های شهرداری ها برای ارائه خدمات مطلوب شهری، نیازمند مدیریت صحیح و اصولی برای پیشبرد این اهداف است.

شهرداری پهله زرین آباد یکی از آن نهادهایی است که توانسته در راه دستیابی به اهداف و برنامه‌های رسالت سازمانی خود از مدیری پرتلاش و با درایت بهره ببرد که این گونه در بین شهرداری ها متمایز شده است.

اگر تصویر و سیمای شهر پهله زرین آباد را با گذشته نه چندان دور آن در مقام مقایسه کنیم، به خوبی تحولاتی که در سطح شهر پهله انجام گرفته است، خودنمایی می کند چرا که در حال حاضر وجود شهرداری توانمند و لایق توانسته است امور شهری را با شتاب بیشتری به سوی رفاه و رضایتمندی شهروندان پیش ببرد.

مهندس علی کرمی شهردار پهله‌زرین آباد با وجود ظرفیت‌های همچون جوانی، درایت و دانش مدیریتی کارنامه‌ای درخشان و قابل اعتماد را در معرض دید عموم قرار داده است که نشانگر دلسوزی و اهتمام برای خدمت صادقانه و مسئولانه به مردم شریف شهر پهله‌زرین آباد می باشد.

خدمات این شهردار توانمند و دلسوز در تمام نقاط شهر مشهود است و رضایت امروز مردم این دیار از خدمات شهرداری حاصل تلاش و زحمات قابل تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی و مجموعه کارکنان خدوم آن است.

از این رو خبرنگار نشریه ندای زاگرس در گزارشی که در ادامه خواهد آمد، سعی می نماید خدمات و اقدامات شهرداری پهله را برای مخاطبان تشریح کند.

شهردار پهله زرین آباد در ابتدای سخنان خود با تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری گفت؛ مردم شهر پهله شایسته بالاترین و برترین خدمات شهری هستند و با یاری و مساعدت مجموعه کارکنان شهرداری و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی کارنامه خوبی از خدمت به مردم به نمایش گذاشته شده و موجب رضایت خاطر آنان گردیده است.

وی افزود: پروژه های عمرانی اجرا شده در سال جاری شامل پروژه توسعه فضای سبز که مبلغ دومیلیارد ریال آن از محل اعتبارات عمرانی، استانی تأمین شده است و مبلغ یک میلیاردو پانصد میلیون ریال نیز برای اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام از محل این اعتبارات اختصاص یافت.

شهردار پهله ادامه داد: برای اجرای پروژه جدولگذاری در سطح شهر پهله زرین آباد و اجرای پروژه سیلبند و نیز برای اجرای توسعه و بهبود شبکه حمل و نقل این شهر در مجموع مبلغ پنج میلیاردو پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی، استانی اختصاص یافت.

وی افزود: اعتباری به میزان یک میلیارد ریال از منابع داخلی برای اجرای پروژه تملک اراضی جهت اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته و برای اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت معابر مبلغ سه میلیاردو۴۵۰ میلیون ریال از محل منبع کمک سازمان شهرداری‌ها تعلق گرفت.

این مسئول خاطر نشان کرد: مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال برای اجرای پروژه تکمیل ساختمان آتش نشانی از محل کمک سازمان شهرداری‌ها اختصاص یافت و مبلغ یک میلیاردو۴۶۷ میلیون ریال برای پروژه توسعه و نگهداری فضای سبز شهر پهله در نظر گرفته شد.

شهردار پهله یادآور شد: برای خرید لوازم شهربازی و ایجاد محیط شورونشاط برای کودکان و زیباسازی شهر مبلغ ۳۵۳ میلیون ریال از منابع داخلی و برای پروژه تعمیر و تجهیز ماشین‌آلات عمرانی مبلغ یک میلیاردو۴۶۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی اعتبار جذب شد.

کرمی شهردار پهله درپایان سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از تعامل و همکاری مسئولین اجرایی استان و شهرستان به ویژه استاندار محترم و معاونین، فرماندار شهرستان دهلران، اعضای محترم شورای شهر و پرسنل خدوم و مردم شریف و ولایتمدار پهله مجموع اعتبارات جذب شده را مبلغ هفده‌میلیارد و۲۸۰ میلیون ریال عنوان کرد./فرشته قاسمیان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.