تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵

فلسطینیان علیه توافق سازش تظاهرات کردند

فلسطینیان علیه توافق سازش تظاهرات کردند
تهران- مردم فلسطین در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری روز سه‌شنبه در اعتراض به توافق سازش حکام امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، معترضان در شهر الخلیل علیه الحاق کرانه باختری و سازش با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

تظاهرات کنندگان خواستار اتحاد میان گروه‌های فلسطینی برای مقابله پروژه سازش با رژیم صهیونیستی شدند و آن را لکه ننگ و خفت بار توصیف کردند.

معترضان، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جنایتی علیه حقوق فلسطینیان خوانده و خواستار مقابله و برخورد شدید با آن شدند.

همچنین تظاهرات دیگری در منطقه أم الفحم واقع در اراضی اشغالی فلسطینی در اعتراض به توافق سازش برگزار شد و معترضان این اقدام حکام امارات متحده عربی و بحرین را محکوم کردند.

این تظاهرات در حالی برگزار شد که قرار است تا ساعاتی دیگر قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در واشنگتن به صورت رسمی امضا شود.

رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده و این ۲ کشور به همراه عربستان سعودی به هواپیماهای اسرائیلی اجازه دادند که از حریم هوایی آنها استفاده کنند؛ مسأله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه با تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان ۲ طرف انجام شد که واکنش شدید برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.