تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

اجرای ۴۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح معابر ایلام

اجرای ۴۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح معابر ایلام
ایلام -شهردار ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های سطح شهر ایلام آسفالت شده است.

طالب صادقیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: نهضت آسفالت معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های محلات که از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است تا آغاز فصل بارندگی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: شهرداری ایلام در حال ویرایش عمرانی سطح شهر است و درصدد هستیم تا پایان سال جاری پرونده پروژه‌های در دست اجرا را بویژه در زمینه موزاییک فرش، جدول‌کشی و آسفالت با سرعت بخشیدن در انجام آنها بسته شود.

شهردار ایلام تاکید کرد: بیش از ۲۰ پروژه بزرگ و کوچک را در سال ۹۹ با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در مراحل اجرا داریم که امیدواریم با تحقق ۱۰۰ درصدی بتوانیم این تعداد پروژه را به سرانجام برسانیم.

صادقیان زیرگذر شهید کشوری، بهسازی پیاده‌رو و سنگ‌فرش خیابان‌های سعدی شمالی و جنوبی، بهسازی و سنگ فرش بلوار شمالی و جنوبی امام خمینی(ره)، ایجاد بوستان خطی بلوار مدرس، بوستان مصلی و بوستان ارغوان را از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری ایلام در جهت زیباسازی شهر و ایجاد فضایی مفرح برای شهروندان ذکر کرد که تا پایان سال جاری افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به حضور نزدیک به یک هزار نیروی رسمی، شرکتی و قراردادی در مجموعه شهرداری ایلام یادآور شد: ماهیانه حدود ۷۰ میلیارد ریال برای حقوق و مزایای این افراد پرداخت می‌شود که برای تامین آن با دشواری زیادی روبرو هستیم.

شهردار ایلام برون‌سپاری فعالیت‌ها در جهت کوچک کردن پیکره شهرداری را از الزامات این مجموعه عنوان کرد و گفت: عمده فعالیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز باید به بخش خصوصی واگذار شود.

صادقیان با اشاره به وجود نیروهای خلاق و توانمند دانشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی بویژه معماری، عمران و برنامه‌ریزی شهری در سطح استان اظهار داشت: اتفاقات خوبی که در حوزه زیباسازی شهری و جانمایی امکانات تفریحی در شهر ایلام مشاهده می‌شود حاصل استفاده از توان تخصصی نیروهای جوان دانشگاهی در مجموعه شهرداری ایلام است.

وی یکی از نیازهای اصلی شهرداری ایلام را تامین ماشین‌آلات برشمرد و افزود: کمک‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها به شهرداری ایلام بسیار محدود بوده بطوریکه در طول سه سال گذشته تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی که برای خرید ماشین‌آلات به شهرداری ایلام مصوب شد تنها حدود ۲۰ میلیارد ریال محقق شده است.

طالب صادقیان اول شهریورماه سال ۹۶ با کسب رای اکثریت اعضای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی به عنوان سی و هشتمین شهردار شهر ۲۲۰ هزار نفری ایلام انتخاب شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.