تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۴۰

معاون استاندار ایلام:

با حاشیه سازان در خصوص بازگشایی مدارس برخورد می شود

با حاشیه سازان در خصوص بازگشایی مدارس برخورد می شود
ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با افرادی که درخصوص بازگشایی مدارس دنبال حاشیه سازی هستند، برخورد می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام ضمن هشدار به کسانی که به هر طریق ممکن سعی در حاشیه سازی در خصوص بازگشایی مدارس دارند، افزود: به طور قطع با افرادی که بطور غیر واقعی دنبال ایجاد استرس کاذب برای دانش آموزان و اولیای آنها هستند، برخورد می شود.

وی با تاکید بر حفظ سلامت روانی جامعه در این شرایط خاص، تاکید کرد: در این شرایط نیازمند آرامش روانی و رفتار منطقی با مسائل هستیم و دامن زدن به استرس بیش از حد به صلاح نیست زیرا آسیب تهدید آمیز کردن یک مساله از خود مساله بیشتر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و گفت: امروز برای تداوم زندگی ناچار هستیم با کرونا کنر بیاییم و همزمان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سلامت خود و اطرافیان محافظت می کنیم امور روزمره نیز باید پیگیری شود.

نوذری از مسوولان حوزه بهداشت و درمان استان خواست: بر وضعیت مدارس درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند.

وی دو وظیفه خطیر و مهم آموزش‌ و پرورش را در شرایط کنونی حفاظت از سلامت دانش آموزان و تعلیم و تربیت آنان عنوان کرد و گفت: تا امروز تمام تلاش خود را بکار بسته ایم که ضمن حفظ سلامت دانش آموزان، کار تحصیل و علم آموزی آنها نیز دنبال شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.