تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۴۰

آغاز فعالیت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام

آغاز فعالیت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام
ایلام - رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام گفت: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در مجموعه الغدیر ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.

ایوب جعفریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این پیست شامل پیست های موتورسواری، موتور ریس و استریت همچنین پیست موتور کراس و پیست آفرود است.

وی افزود: زمین این پیست از اداره ورزش و جوانان ایلام بمدت ۲۰ ساله توسط هیات موتور سورای و اوتومبیلرانی استان اجاره شده اما بابت اجاره هیچ وجهی به این اداره پرداخت نشده است.

جعفریان یادآور شد: تمام هزینه ها با ساخت این پیست بصورت شخصی و بدون حمایت هیچ اسپانسری پرداخت شده است و تاکنون ۱۴ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی ایلام گفت: برای تکمیل این پیست در مجموع ۲۸ میلیارد ریال اعتبار لازم است همچنین ساخت و ساز دفتر مرکزی این هیات در این مجموعه راه اندازی می شود.

جعفریان اظهار داشت: آموزش رشته های این هیات آغاز شده و تاکنون ۳۸ خانم و ۴۸ آقا ثبت نام کرده اند.

وی افزود: هزینه ثبت نام برای آموزش دوره موتورسواری ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در ۱۰ جلسه و هزینه آموزش آفرود ۱۲ میلیون ریال در هفت جلسه است.

جعفریان با بیان اینکه این افراد در حین آموزش بیمه می شوند، یادآور شد: پس از پایان دوره ها برای شرکت کنندگان کارت عضویت و گواهینامه معتبر صادر می شود.

وی یادآور شد: شرکت کنندگان با دریافت این گواهینامه می توانند در همه پیست های موتورسواری، مسابقات و تمرین شرکت کنند همچنین قادر به اجاره پیست نیز هستند.

هیات موتور سواری و اتومبیلرانی ایلام دارای ۵۰۰ عضو فعال است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.