تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

در قالب پویش «الف - ب - ایران»؛

وزیر نیرو طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول ایلام را افتتاح کرد

وزیر نیرو طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول ایلام را افتتاح کرد
ایلام - پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان چرداول استان ایلام امروز در قالب پویش هر هفته الف - ب - ایران همزمان با چند استان دیگر از طریق ویدیوکنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

در بیست و یکمین هفته از پویش (الف – ب – ایران “ساخت و سازها و ساز و کارها” امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه و با حضور وزیر نیرو در استان همدان آیین افتتاح همزمان طرح های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان به بهره برداری رسید.

در این آیین پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان چرداول استان ایلام با اعتباری افزون بر ۵۸ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

برای اجرای این پروژه آبرسانی در شهرستان چرداول از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی دو باب مخزن به حجم یک هزار متر مکعب، ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۸ کیلومتر خط انتقال احداث و اجرا شده است.

با بهره برداری از این پروژه آبرسانی در این شهرستان یک هزار خانوار با جمعیت بالغ بر چهار و ۲۰۰ نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

پویش هر هفته الف – ب- ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای گشایش هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است که از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ آغاز شده است و تا سال‌جاری ادامه دارد.

گفتنی است که پیش از بهره برداری از این تعداد پروژه های آبرسانی در استان های مختلف ۲۰ هفته در استان‌های مختلف انجام شده ‌است.

این پویش در ۳۱ استان کشور به مدد تلاش خانواده بزرگ صنعت آب و برق و هزاران شرکت طراح، سازنده، پیمانکار، مشاور و سازنده تجهیزات، مهندسان و پرسنل ستادی اجرا شده و بر اساس آن سال گذشته ۲۲۷ طرح بزرگ صنعت آب و برق کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.