تاریخ انتشار : جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

امام جمعه:

تامین اعتبار سامانه گرمسیری از خواسته های مردم ایلام است

تامین اعتبار سامانه گرمسیری از خواسته های مردم ایلام است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تامین اعتبار سه هزار میلیارد تومانی برای تکمیل طرح سامانه گرمسیری از مهمترین خواسته ها و نیازهای مردم این استان است.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز جمعه در دیدار با محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: ایجاد بزرگراه با توجه به تردد زائران اربعین یکی دیگر از خواسته های مردم ایلام است.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: خدمات خوبی در نظام جمهوری اسلامی در کشور در شرایط بحران صورت گرفته است اما تحریم ها، برخی مشکلات مانند تورم و بیکاری را افزایش داده و نیاز است در سال جهش تولید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار بیشتر تلاش شود.

وی تاکید کرد: با وجود افراد نخبه و پتانسیل خوب نفت، گاز، خاک، منابع طبیعی و وجود مواد معدنی غنی موجود در استان باید تغییری ایجاد شود تا روحیه امید و نشاط در مردم افزایش یابد.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس یادآور شد: نظام با شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس تثبیت شد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.