تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

نماینده ایلام: 

تصمیم گیری بدون درک شرایط کشور خیانت است

تصمیم گیری بدون درک شرایط کشور خیانت است
ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما در شرایط سختی قرار دارد، گفت: تصمیم گیری بدون درک شرایط کشور بزرگترین خیانت است.

سارا فلاحی روز شنبه در نشست تخصصی دفاع مقدس بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام اظهار داشت: کشور تحت فشار حداکثری است و آمریکا نیز این فشار را به سقف رسانده است اما در مقابل هر قدم که آنها به جلو می گذارند نه تنها نباید عقب نشینی کنیم بلکه باید یک قدم از آنها جلوتر باشیم.

وی یادآور شد: یکی از اقدامات اخیر آمریکا برای تنگ کردن حلقه محاصره، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه است که باید با دیپلماسی صحیح با آن مقابله کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون جنگ، جنگ قدرت است و هر کشوری انرژی هسته ای نداشته باشد و از نظر اطلاعاتی ضعیف باشد بازی قدرت را خواهد باخت.

فلاحی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در کنار هم بر داشته های کشور تمرکز کنند و مشکلات اقتصادی مردم را در کمترین زمان رفع کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس دوران طلایی کشور و تنها جنگ قابل دفاع در تاریخ ایران است که یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار نشد.

نماینده ایلام گفت: کشور ما نظام حاکم را نپذیرفت و با پیروزی انقلاب، رویکرد خود را بر اساس موازین اسلامی بنا نهاد و برای این رویکرد نیز هزینه های متحمل شد.

فلاحی اظهار داشت: هزینه هایی دادیم اما فرصت هایی نیز بدست آوردیم و اکنون بعنوان بازیگر فعال عرصه بین المللی در تلاشند ما را از این بازی فعالانه خارج کنند.

فلاحی تصریح کرد: اگر در گذشته تلاش برای کشاندن ایران بر سیر میز توافق بود اما هم اکنون تمام سیاست دشمنان براندازی و فروپاشی ایران است.

وی تاکید کرد: چیزی که امروز جامعه ما به آن نیاز دارد رویکردی است که رییس و مرئوس نداشته باشد بلکه در آن عقلانیت و وطن دوستی مبتنی بر اخلاق باشد.

فلاحی افزود: همچنین رویکرد در جامعه باید مبتنی بر گردش نخبگان، جوان پروری، معنویت و ماندن برای سرزمین و توجه به زنان نخبه باشد که منجر به توسعه کشور شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.