تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۱۵

کرمانی‌مقدم:

حق پرسپولیس برابر السد پیروزی بود

حق پرسپولیس برابر السد پیروزی بود
تهران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم تحت هدایت گل‌محمدی مقابل السد عملکرد خیلی خوبی داشت و شایسته کسب یک پیروزی قاطع بود.

«مرتضی کرمانی‌مقدم» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و به بازیکنان و کادر فنی بابت این عملکرد خوب و بی‌نقص تبریک می‌گویم. پیروزی دلچسبی بود که برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیایی رقم خورد.

وی افزود: درست است که در دیدار با الشارجه، پرسپولیس ۴ گل به ثمر رساند اما این برد برابر السد خیلی بیشتر به ما چسبید و حتی بازیکنان در این مسابقه از دید من عملکرد بهتری نسبت به مسابقه قبلی داشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: سرخپوشان در این دیدار چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله، خیلی عالی و بی نقص بازی کردن و بازیکنان به خوبی توانستند وظایفشان را در زمین اجرا کنند. نباید از آنالیز خوب کادر فنی در این مسابقه هم چشم پوشی کرد چرا که آنها با شناخت کامل به زمین رفته بودند و وظایف بازیکنان را تک به تک به آنها گوشزد کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: خط هجومی السد، نقطه قوت این تیم بود اما پرسپولیس با شناخت کافی و یارگیری و سازماندهی عالی در خط دفاع توانست به خوبی این خط را مهار کنند و نقطه قوت السد را از کار بیندازد. با این حال خیلی این پیروزی برای ما دلچسب بود.

کرمانی مقدم در مورد اعتراض ژاوی به اشتباهات داوری اضافه کرد: پرسپولیس شایسته پیروزی در این مسابقه بود و حتی باید با گل‌های بیشتری السد را شکست می‌داد حق شاگردان گل محمدی در این مسابقه پیروزی قاطع بود.

وی در پایان گفت با این شرایط خیلی به موفقیت تیم خوشبین هستیم چرا که وقتی السد را با آن همه ستاره می‌توانیم در زمین خودش حذف کنیم، یعنی کار بزرگی انجام دادیم و با این شرایط و روحیه و غیرت بالای بازیکنان می‌توانیم حتی به قهرمانی هم خوشبین باشیم.

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر تیم پرمهره السد قطر را یک بر صفر شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.