تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

سهم کمیته امداد ایلام از تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار افزایش یافت

سهم کمیته امداد ایلام از تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار افزایش یافت
ایلام- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: سهم این استان از تسهیلات تبصره ۱۶ که برای ایجاد اشتغال پایدار به کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی اختصاص می‌یابد، ۲۵ درصد افزایش یافت.

قنبر موسی‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سهم استان ایلام از محل این تبصره سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان بود که این رقم به ۱۱۴ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

وی افزود: از آنجا که جذب این مبلغ تسهیلات می‌تواند منجر به افزایش سهم استان از محل این اعتبارات شود تا پایان آذرماه باید نسبت به تشکیل پرونده و پرداخت این تسهیلات اقدام شود.

وی یادآور شد: با توجه به قول مساعد مسئولان مرکز در صورت جذب به موقع این اعتبار رقم بیشتری به استان تعلق خواهد گرفت.

وی با قدردانی از بانک‌های کشاورزی، ملی و توسعه تعاون که در جذب تسهیلات تاکنون موفق عمل کرده‌اند، تاکید کرد: از دیگر بانک‌های استان تقاضا می‌شود برای جذب مابقی تسهیلات تبصره ۱۶ سهم کمیته امداد استان اقدام کنند.

موسی‌نژاد همچنین از فرمانداران خواست: با برگزاری نشست در شهرستان‌های خود پیگیر جذب تسهیلات تبصره ۱۶ سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام شوند.

به گزارش ایرنا، در اجرای بند “ب” تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است از طریق بانک‌های عامل به کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال مددجویی با اولویت زنان سرپرست خانوار تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند./اختصاصی ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.