تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

۴۰۰ میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی از ملکشاهی و هلیلان ایلام اختصاص یافت

۴۰۰ میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی از ملکشاهی و هلیلان ایلام اختصاص یافت
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی در نشست اعضای قرارگاه محرومیت‌زدایی با حضور نماینده بنیاد مستضعفان کشور و فرمانداران ملکشاهی و هلیلان، با بیان اینکه استاندار ایلام فرماندهی قرارگاه سازندگی محرومیت‌زدایی در استان را بر عهده گرفته‌ است، افزود: به همت اعضای قرارگاه سازندگی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی در استان به ویژه ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از نگاه مسئولان بنیاد مستضعفان کشور به استان، اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات به استان برنامه‌ریزی خوبی در ذیل قرارگاه محرومیت‌زدایی استان شکل گرفته و بخشی از آن هم محقق شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه قرارگاه محرومیت‌زدایی در اجرای مصوبات و جذب اعتبارات، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعال کردن روابط عمومی‌ها نسبت به مستندسازی اقدامات صورت گرفته و ارائه گزارشات در قرارگاه محرومیت‌زدایی اقدام کنند.

پروژه‌های تعریف شده در قرارگاه محرومیت‌زدایی

کرمی به سفر منصوری رییس بنیاد علوی به شهرستان هلیلان اشاره و تاکید کرد: در این سفر بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی و تسهیلات اشتغال‌زایی به شهرستان‌های هلیلان و ملکشاهی تخصیص یافت.

وی یادآور شد: دستاورد مهم این سفر معرفی ۲ شهرستان هلیلان و ملکشاهی در استان به عنوان هدف محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان بود.

معاون استاندار ایلام به پروژه‌های تعریف شده در قرارگاه محرومیت‌زدایی برای شهرستان هلیلان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌های در حوزه راهسازی، پل سازی، تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ، آبرسانی به روستاها و زمین‌های کشاورزی و بخش عمرانی بهداشت و درمان قرار دارند.

کرمی افزود: علاوه بر اعتبارات، برخی مصوبات کلی هم داشتیم به عنوان مثال کمک به احداث زمین چمن مصنوعی و کمک به احداث خانه‌های بهداشت که باید پیگیری‌های لازم در این موارد نیز صورت گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.