تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

اختلاف خانوادگی در هلیلان ایلام ۲ کشته بر جای گذاشت

اختلاف خانوادگی در هلیلان ایلام ۲ کشته بر جای گذاشت
ایلام - فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: بر اثر اختلافات خانوادگی در روستای چشمه ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان استان ایلام ۲ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ایلام، سرهنگ مجتبی مهدیان روز سه‌شنبه اظهار داشت: صبح امروز در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با استفاده از سلاح شکاری، بلافاصله ماموران پلیس به این محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد در روستای چشمه‌ماهی بخش جزمان، برادر یک خانواده به علت مشکلات خانوادگی و اختلاف بر سر زمین، برادر و مادر خود را با اسلحه شکاری کشته و ۲ نفر دیگر را زخمی کرده است.

سرهنگ مهدیان با بیان اینکه ۲ مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده با اورژانس هوایی به مرکز استان انتقال یافت، گفت: بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با حضور عوامل انتظامی آرامش در روستای چشمه‌ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان که محل وقوع درگیری بوده است، حکم‌فرماست، افزود: مردم به شایعات مطرح شده توجه نکنند و اخبار موثق خود را از کانال پلیس ایلام دریافت کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.