تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

سردار کارگر:

در جبهه هم بین سرخ‌آبی‌ها کری‌خوانی وجود داشت

در جبهه هم بین سرخ‌آبی‌ها کری‌خوانی وجود داشت
تهران_ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ورزش و روحیه ورزشکاری همواره در بین رزمندگان وجود داشت و حتی آنان در زمان شهرآورد تهران برای هم کُری‌خوانی می‌کردند.

سردار «بهمن کارگر» در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های دفاع مقدس و مقاومت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزش بخش جدایی‌ناپذیر زندگی رزمندگان بود زیرا یکی از مهمترین ضرورت‌های دفاع، آمادگی بدنی است. بسیاری از رزمندگان ما یا ورزشکار بودند یا از خانواده ورزشی گام به جبهه گذاشتند.
وی ادامه داد: نباید تصور کنیم که فضای جبهه تنها برای جنگ و دفاع بود بلکه روحیه رزمندگان بسیار بالا و همواره پیگیر مسابقات ورزشی نیز بودند. حتی زمانی که شهرآورد تهران نزدیک می‌شد بسیاری از جوانان برای دیدن این بازی درخواست مرخصی می‌کردند.
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: اگر امکان مرخصی برای عزیزان وجود نداشت بازی را از رادیو گوش می‌دادند و با هم کری خوانی هم داشتند.
سردار کارگر در پایان افزود: بسیاری از جوانان جبهه بعد از جانبازی روی به سنگر ورزش آوردند و حاصل آن نیز قهرمانی‌های متعدد در سطح جهان و پارالمپیک است. اکنون در بخش قهرمانی و مدیریتی بسیاری از جانبازان عزیز مشغول به فعالیت هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.