تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

۷۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکان برق ایلام پرداخت شد

۷۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکان برق ایلام پرداخت شد
ایلام - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان پاداش درست مصرف کردن به مشترکان برق این استان پرداخت شده است.

هادی شیرخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تغییر مدل رفتار مصرفی مشترکان برای تعدیل مصرف برق یکی از ضروریات است و در این راستا مدیریت سمت تقاضا راه‌حلی قابل اعتماد برای پاسخ‌دهی به رشد تقاضای انرژی در آینده است.

وی روش‌های کاربردی و ظرفیت‌های اصلاح الگوی مصرف در زمینه‌های روشنایی، سیستم‌های سرمایشی،گرمایشی و مصارف جمعی مشترکان و به کارگیری استارتاپ‌ها در راستای کاهش مصارف مشترکان خانگی و تجاری را از جمله راهکارهای اساسی در زمینه کاهش مصرف برق عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام یادآور شد: در حال حاضر مهمترین چالش های فراروی شرکت های توزیع، عدم امکان سرمایه گذاری در بخش تولید برق در کشور به خاطر شرایط تحریم است و متأسفانه روز به روز این چالش سبب سخت تر شدن انجام وظایف در حوزه شرکت‌های توزیع برق شده است.

شیرخانی با بیان اینکه میزان بدهی انباشته شده مشترکان برق در این استان تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد تومان است، افزود: وضعیت وصول مطالبات بدهی مشترکان برق در استان در شرایط نامطلوبی قرار دارد به شکلی که حدود ۶۰ درصد از انرژی فروخته شده وصول می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه این شرکت برای وصول مطالبات، استفاده حداکثری از ظرفیت پیمانکار طرف قرارداد است که در ابتدا به صورت اخطار و در نهایت استفاده از ابزار قطع جریان برق مشترکان بدحساب است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام تصریح کرد: عمده ترین مشترکانی که در پرداخت به موقع صورتحساب کوتاهی می‌کنند، مشترکان تجاری و خانگی هستند.

شیرخانی با اشاره به طرح های درنظرگرفته شده تشویقی برای مشترکان برق در استان بیان داشت: سال گذشته ۶۴۰ میلیون تومان و امسال نیز ۷۰۰ میلیون تومان پاداش درست مصرف کردن به مردم و تولیدکنندگان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام ادامه داد: هم اکنون این امکان برای مدارسی که الگوی مصرف را رعایت کنند وجود دارد و بهایی پرداخت نخواهند کرد.

تعداد کل مشترکان برق استان ایلام ۵۸۰ هزارنفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آنها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.