تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۴۴

نماینده ایلام:

اصلاح ساختار بودجه ریزی منجر به تحقق عدالت در کشور می شود

اصلاح ساختار بودجه ریزی منجر به تحقق عدالت در کشور می شود
ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی مبتنی بر رعایت قوانین موضوعی و همچنین کاهش بروکراسی اداری منجر به تحقق عدالت در کشور می شود.

علی اکبر بسطامی روز دوشنبه در نشست تخصصی مدیریت جهادی در حل مسائل کشور در دانشگاه پیام نور ایلام اظهار داشت: اگر این بودجه ها بر اساس عدالت و شاخص های توسعه یافتگی توزیع شوند شرایط استان ایلام بهتر خواهد شد.

وی افزود: استان ایلام ۱۶ سال از قافله توسعه یافتگی عقب مانده است زیرا هشت سال درگیر جنگ و هشت سال نیز درگیر بازسازی بوده است.

بسطامی یادآور شد: بر اساس عدالت باید حاکمیت در یک برنامه منسجم و هدفمند دوران گذار استان ایلام به سمت توسعه یافتگی را با حمایت خود دولت انجام دهد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع بودجه بر مدار مساوات در قبال استان ایلام کاملا بی عدالتی است نظام باید با عدالت با مردم ایلام برخورد کند نه با مساوات.

بسطامی افزود: نسل ما از اسطوره هایی همچون سردار شهید سلیمانی که مسیر هدایت را به روی انسان ها باز می کنند در هیچ برهه ای از تاریخ خالی نیست.

وی یادآور شد: نظام ما با بهره گیری از این الگوها و با روحیه انقلابی و جهادی موفق شد با توسل به علم و دین پله های رشد را بعنوان الگوهای برتر به دنیا عرضه کند.

بسطامی به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: دانشجویان نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشتند که در تاریخ جهان بی سابقه است، نوجوانانی با سن پایین خون و جان خود را برای انقلاب دادند و حبل المتین خیزش های ملی، بین المللی، فراملی و جهادی در دنیا با تاسی به راه و مشی شهداست.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر می خواهیم در مقابل هجمه های دشمن که بر علیه ما قیام کرده و با ما همراهی نمی کند پیروز شویم باید مردم و مسئولان در کنار هم باشند چرا که ما در شرایط بحران هستیم و جز با مدیریت بحرانی چاره ای برای مقابله با این بحران نداریم.

بسطامی با بیان اینکه ما در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، اظهار داشت: وقتی دشمنان متوجه شدند نمی توانند از مرزهای ما عبور کنند و نمی توانند در مسائل نظامی در مقابل ما صف آرایی کنند به مسائل اقتصادی ورود کردند.

وی تاکید کرد: مجلس یازدهم با روحیه جهادی و هم افزایی و همدلی در کنار مردم است و امیدواریم در مقابل هجمه های دشمنان که حلقه را هر لحظه بر ما تنگ تر می کنند ایستادگی کنیم و مانند گذشته سرافراز باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.