تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

بازدید میدانی مدیر عامل شرکت گازاستان ایلام از پروژه گازرسانی به دو شهر باقیمانده استان

بازدید میدانی مدیر عامل شرکت گازاستان ایلام از پروژه گازرسانی به دو شهر باقیمانده استان
ایلام - نگاه اقتصاد - مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام به همراه مدیران اجرایی و ستادی شرکت از فازهای مختلف پروژه گازرسانی به شهرهای پهله و میمه بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی؛ عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در بازدید میدانی از پروژه های گازرسانی به شهرهای میمه و پهله گفت: این دو شهر، شهرهای باقیمانده استان هستند که فاقد گاز بوده و عملیات اجرایی گازرسانی به آنها با حضور ۸ پیمانکار فعال در دست اجرا می باشد.

وی اظهار داشت: عملیات گازرسانی به این بخش از سال ۱۳۹۷ شروع شده و علیرغم توپوگرافی خشن کوهستانی ، صعب العبور بودن مسیر خط تغذیه و نوسانات شدید قیمت کالاهای اجرائی پروژه، هم اکنون با پیشرفت مجموعاً ۸۱ درصدی در حال اجرا می باشد.

شمس اللهی تصریح کرد: طول خط تغذیه مذکور ۸۳ کیلومتر بوده که ۶۰ کیلومتر از سخت ترین مسیرهای آن بصورت کامل اجرا و لوله گذاری گردیده است و اجرای بقیه پروژه در حال مسیر سازی و جوشکاری می باشد.

وی افزود: به منظور تسریع در گازرسانی به این شهرها و روستاها همزمان با اجرای خط تغذیه، تاکنون ۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع شهری و روستایی و نیز ۱۰۰۰ انشعاب با حضور ۲ پیمانکار فعال اجرا گردیده است.

شمس اللهی گفت: برای اجرای کامل خط تغذیه و شبکه توزیع و انشعابات این پروژه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است و انشاالله تا پایان سال جاری با بهره مندی مردم شریف بخش زرین آباد از نعمت گاز طبیعی، پرونده گازرسانی شهرهای استان بسته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.