تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

مدیرکل بهزیستی: 

سهم هر ایلامی یک تکه از پازل همدلی است

سهم هر ایلامی یک تکه از پازل همدلی است
ایلام - مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به آغاز طرح پازل همدلی از عموم مردم استان برای مشارکت در این امر خداپسندانه و انساندوستانه دعوت کرد.

زهرا همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این پویش همزمان با سراسر کشور به منظور تهیه و تامین نوشت افزار برای دانش آموزان مددجوی زیر پوشش آغاز شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح نقشه ایران به تفکیک هر استان از تعدادی قطعات پازل تشکیل و کل این نقشه ۱۰هزار قطعه بوده که سهم استان ایلام از این تعداد دو هزار قطعه است.

وی مبلغ هر قطعه پازل را ۱۰۰هزار ریال عنوان کرد و گفت: از عموم مردم استان ایلام دعوت می شود با خریداری قطعات این پازل به تعداد مورد نظر و دلخواه در تامین نوشت افزار مددجویان زیر پوشش بهزیستی مشارکت کنند.

مدیر کل بهزیستی ایلام از علاقه مندان به مشارکت در این طرح خیر خواست: با مراجعه به سایت پازل همدلی از طریق سایت سازمان بهزیستی کشور و یا نشانی pazzlehamdeli.ir اطلاعات خود را وارد و پس از انتخاب استان ایلام یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کرده تا در دستگیری از دانش آموزان مددجوی بهزیستی مشارکت داشته باشند.

به گفته وی، پس از خریداری هر تکه پازل نام خریدار بر روی نقشه استان به عنوان خیر ثبت و در آیین اختتامیه این طرح که با حضور نمایندگان “گینس” برای ثبت رکورد جهانی این پازل برگزار می شود اسامی مشارکت کنندگان در این طرح به تفکیک اعلام خواهد شد.

به گفته وی، این طرح در ذیل پویش بزرگ مردمی ایران همدل بوده که با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و با کمک و مشارکت همه مردم ایران اسلامی برای تکمیل پازل همدلی مردم ایران برای تهیه ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی یادآورد شد: این طرح تا پایان مهرماه اجرا خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.