تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی:

بالاترین تعداد بستری‌های کرونا در ایلام ثبت شد

بالاترین تعداد بستری‌های کرونا در ایلام ثبت شد
ایلام - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امروز سه‌شنبه ۲۲ مهرماه تعداد بیماران بستری مراکز درمانی این استان به ۱۸۳ نفر رسید و بالاترین میزان بستری موجود در مراکز درمانی از ابتدای شیوع تاکنون ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، محبوب رستم‌زاد اظهار داشت: آمار بالای بیماران بستری در مراکز درمانی موجب نگرانی همه و بخصوص دست‌اندرکاران حوزه سلامت شده است.

وی افزود: افزایش میزان مبتلایان و تعداد افراد بستری در مراکز درمانی سبب کاهش انرژی و توان خدمت‌رسانی به آنان توسط پزشکان و پرسنل بیمارستانی می‌شود.

رستم‌زاد یادآور شد: مردم استان با رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در راه کنترل بیماری و کاهش آمار مبتلایان، مدافعان خود در عرصه سلامت را یاری کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هم اکنون تنها راه مبارزه با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است چرا که روزهای سختی همزمان با فصل سرما در پیش داریم.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مجموع ۱۱ شهرستان استان ایلام، هشت شهرستان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند و این استان از نظر تعداد بستری‌های کرونا نسبت به جمعیت در رتبه چهارم کشور است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.