تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

شیرخانی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:

برق رایگان نیست/ مصرف برق را مدیریت کنید

برق رایگان نیست/ مصرف برق را مدیریت کنید
.

نگاه اقتصاد – شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در نشست مجازی با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: میزان پرداختی بر اساس تعرفه های وزارت نیرو محاسبه و صورتحساب صادر می‌شود و فرقی بین شش ماهه اول و دوم نیست.

 

وی افزود: در فصل تابستان بر اساس پیک مصرف و دستورالعمل‌های مندرج، صورتحسابها را محاسبه و برای مشترکین عزیز ارسال می کنیم.

این مسئول با بیان این که به دلیل حجم بالای مصرف در تابستان صورت حساب هم از مبالغ بالاتری در واقع برخوردار است، اضافه کرد: در فصول بعدی و در واقع فصول سرد شاهد کاهش بسیار قابل توجه بهای برق مصرفی مشترکین و در واقع قبوض و یا پیامک های ارسالی هستیم.

 

شیرخانی مهمترین چالش شرکت را عدم پرداخت به موقع صورت حسابهای برق مصرفی عنوان کرد و گفت: این چالش ما را با چالش جدی تأمین نقدینگی برای تداوم و پایداری برق مواجه کرده است که امیدواریم مردم خوب و فهیم و استان در این برهه زمانی نسبت به پرداخت به موقع صورت حسابها اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: ما هیچ منبع دولتی در اختیار نداریم و برای توسعه احداث و تعمیر و نگهداری روزانه شبکه های برق و تاسیسات مرتبط حتما نیازمند همکاری خوب مردم عزیز هستیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه گفت: متأسفانه تحریم‌های ناجوانمردانه ما را به شدت تحت تأثیر قرار داده که امیدواریم با گشایش هایی که درآینده خواهیم داشت برنامه ها را پیگیری کنیم.

 

وی افزود: بیشترین و مهمترین هدف ما تأمین زیرساخت اساسی و حیاتی برق برای تأمین تولید و کشاورزی استان است که امیدواریم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

شیرخانی به اهمیت رسانه اشاره کرد و با بیان این که رسانه‌ها چشم گوش ما و مردم هستند، خاطرنشان کرد: به کسانی که مطالبات به حق مردم را پیگیری می‌کنند اعتقاد خاصی دارم و امیدوارم بتوانیم در تعامل با رسانه در راستای انجام وظیفه به اهداف نهایی که همانا رفاه و آسایش مردم است، برسیم.

 

وی با بیان این که برق رایگان نیست، یادآور شد: کسانی که بتوانند مصرف را مدیریت کنند و در محدوده الگوهایی که تعیین و ابلاغ خواهد شد و در روزهای آتی در این محدوده قرار بگیرند حتماً این میزان از برق آنان رایگان خواهد بود و در صورتی که مدیریت مصرف نداشته باشند و از الگوهای تعیین شده عبور کنند بهای برق از مشترکین دریافت خواهد شد.

 

شیرخانی اضافه کرد: عدم دریافت پیامک صورتحساب حتماً به دلیل عدم درج صحیح شماره تلفن همراه می باشد و مشترکینی که صورت حساب دریافت نمی‌کنند با ارسال شناسه قبض خود به سر شماره ۳۰۰۰۰۱۵۲۱ پاسخ دریافت خواهند کرد و می توانند از همین طریق صورتحساب را دریافت کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست و این سامانه هم رایگان می‌باشد.

 

مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق در پایان گفت: بسیاری از پروژه‌های مربوط به خطوط انتقال و احداث پستهای فوق توزیع با چالش جدی مواجه هستند که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم این چالش جدی را پشت سر بگذاریم و خللی در رفاه و آسایش مردم و همچنین سایر بخش های تولیدی و خدماتی در کشور به وجود نیاید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.