تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

۱۰۰ برنامه هفته ناجا در ایلام برگزار می‌شود

۱۰۰ برنامه هفته ناجا در ایلام برگزار می‌شود
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی(ناجا)، ۱۰۰ ویژه برنامه در این استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: از امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه تا روز جمعه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان ایلام اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: با تلاش همکارانم در فرماندهی انتظامی استان ایلام بیش از ۱۰۰ برنامه در این هفته اجرا خواهد شد که مهمترین آنها هوشمندسازی پلیس در سطح استان است.

سردار یاری بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و بحث پیشگیری، امسال هفته نیروی انتظامی به صورت هوشمند و مجازی در قالب اپلیکیشن آموزش همگانی سامانه پلیس پاسخگو و حضور کارشناسان پلیس در صدا و سیما اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تمهیدات پلیس و اشرافیت اطلاعاتی، انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی با امنیت کامل و بدون هیچ‌گونه مشکلی در حوزه جنوب استان برگزار شد.

سردار یاری با هشدار به اراذل و اوباش تاکید کرد: پلیس با پشتیبانی مردم و دستگاه قضایی اجازه قدرت‌نمایی را به اراذل و اوباش نخواهد داد و در هر کجای استان بخواهند شرایطی را پیش آورند و موجبات ناامنی را در جامعه فراهم کنند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی به اقدامات پلیس در خصوص پیشگیری از کرونا اشاره کرد و افزود: پلیس همگام و همدوش با پرسنل بهداشت و درمان برای پیشگیری از شیوع کرونا تلاش می‌کند و در این راه نیازمند مشارکت عمومی است.

وی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان و کسانی که در حوزه بهداشت و درمان به صورت شبانه روز برای پیشگیری و درمان مبتلایان به کرونا تلاش می‌کنند، گفت: همه ما با رعایت نکات بهداشتی و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد مدیریت کرونا بهداشت و درمان را همراهی کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.