تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به تصویب هیات دولت رسید

لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به تصویب هیات دولت رسید
تهران هیات وزیران در جلسه امروز پس از بررسی مواد دیگری از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، این لایحه را تصویب کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که با هدف بهبود توزیع ثروت وضع مالیات سالانه املاک مسکونی (گران قیمت) و مالیات سالانه خودرو (لوکس) تهیه و تصویب شد، موضوعاتی از قبیل حمایت از فضای کسب و کار، مالیات حق تمبر لغو و مالیات بر سود سهام و سهم الشرکه و کاهش نرخ مالیات شرکت‌ها از نرخ ۲۵ درصد به ۱۰ درصد، مدنظر قرار گرفته است.

گزارش سازمان اداری و استخدامیاز «جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی منتخب»

هیات وزیران در ادامه، به بررسی گزارش سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص «جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی منتخب در سال ۱۳۹۹» پرداخت.

گزارش مذکور در سه بخش، به بررسی نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و پیشینه جشنواره شهید رجایی، وجوه تمایز فرآیند ارزیابی سال ۱۳۹۸ با سال‌های گذشته و دستگاه‌های انتخاب شده به عنوان دستگاه‌های قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی براساس فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ می‌پردازد.

در جشنواره امسال، وزارتخانه‌های نیرو، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز سازمان‌های بنادر و دریانوردی، بورس و اوراق بهادار و گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و تولید نیروی برق حرارتی به عنوان دستگاه‌های اجرایی منتخب براساس بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ برگزیده شدند.

در جشنواره شهید رجایی که هرساله با هدف تشویق و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقای عملکرد و انتقال تجربیات موفق در بین دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌­نامه‌­ها و دستورالعمل­‌های مربوط به آن از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و ضمن اعلام نتایج آن به دستگاه‌ها، جهت آگاهی از وضعیت نتایج ارزیابی عملکرد و ایجاد زمینه‌های بهبود آن، از دستگاه‌های برگزیده نیز در مراسم جشنواره شهید رجایی با حضور رییس جمهوری تقدیر می‌شود.

امضای موافقتنامه حقوق، مزایا و مصونیت‌های دبیرخانه دایمی مجمع مجالس آسیایی

با تصویب دولت، مجوز امضای موقت موافقتنامه میان دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت‌های دبیرخانه دایمی این مجمع صادر شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.