تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

استاندار ایلام:

مدیران دستگاه‌های اجرایی در مبارزه با کرونا عملیاتی کار کنند

مدیران دستگاه‌های اجرایی در مبارزه با کرونا عملیاتی کار کنند
ایلام - استاندار ایلام با انتقاد از عدم اجرای پروتکل های بهداشتی توسط دستگاه های اجرایی استان گفت: ابتلای بسیاری از کارمندان در ادارات نشان دهنده عدم رعایت پروتکل ها بوده که در این خصوص باید ادارات و نهادها با حساسیت بیشتر در مبارزه با کرونا عملیاتی کار کنند.

قاسم سلیمانی‌ دشتکی روز شنبه در نشست ستاد بحران استان ایلام اظهار داشت: وضعیت کشور و استان در کرونا از مرز هشدار عبور کرده و در محدوده قرمز و خطرناک قرار گرفته است و همه مردم و مسوولان باید نسبت به رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی احساس مسوولیت بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی الگو و پیشگام باشند، افزود: مهمترین موضوع ستاد بحران استان، کرونا است، اما یکی از ضعف ها و معضلات عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح دستگاه‌های اجرایی و ابتلا بسیاری از کارکنان ادارات است.

استاندار ایلام در ادامه گردهمایی‌ها، همایش ها و نشست ها با جمعیت بالای ۱۰ نفر را ممنوع اعلام کرد و یادآور شد: توصیه ما عدم برگزاری نشست ها است و تنها در صورت ضرورت آن هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بصورت ویدئوکنفراس باشد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: تعداد افراد در جلسات نباید بیشتر از ۱۰ نفر بوده و سقف جلسه نیز بیشتر از یک ساعت تداوم نداشته باشد.

وی با اشاره به دورکاری کارکنان در دستگاه های اجرایی استان گفت: مدیران باید افراد دارای بیماری زمینه ای، افراد مسن، زنان باردار و یا دارای فرزند خردسال و افرادی که دارای علائم بیماری کرونا و یا حتی سرماخوردگی هستند برای عدم حضور در محل کار نهایت همکاری را داشته باشند.

سلیمانی دشتکی مسئولیت سلامت حضور افراد دارای علائم و یا بیماری زمینه ای در ادارات را متوجه مدیران آن دستگاه ها دانست و گفت: مدیران تا می توانند با دورکاری، حضور افراد را در ادارات کاهش دهند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد خوب ستاد مدیریت بحران در سال گذشته، خواستار آمادگی این ستاد در ایام پیش رو شد و افزود: پیش بینی درست، پیشگیری به موقع، ورود و مداخله به موقع در مراحل مختلف بحران، انعکاس جامع و کامل مشکلات مناطق سیل زده به مرکز و رایزنی گسترده با مسوولان مربوطه در راستای اختصاص اعتبارات و جذب ۸۴۰ میلیارد تومان به استان و اهتمام جدی در فرایند بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده از عوامل موفقیت در مدیریت بحران سال گذشته بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.