تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

۱۵۰ میلیون دلار برای ان جی ال و پتروشیمی دهلران نیاز است

۱۵۰ میلیون دلار برای ان جی ال و پتروشیمی دهلران نیاز است
ایلام - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تسریع در عملیات اجرایی ان جی ال ۳۱۰۰ و پتروشیمی دهلران ۱۵۰میلیون دلار اعتبار ارزی نیاز است.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ان جی ال دهلران در جمع خبرنگاران افزود: این اعتبار باید از طریق صندوق ارزی توسط بانک ملی اختصاص یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با بانک تجارت و معاون ارزی بانک مرکزی این مبلغ محقق شود تا شاهد گره گشایی از مشکلات این دو پروژه مهم در دهلران باشیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می شود با تخصیص اعتبار، این دو پروژه مهم تا پایان سال جاری پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

نیکزاد به موضوع چهار بانده کردن مسیر دهلران اندیمشک هم اشاره کرد و یادآور شد: تلاش می شود در بودجه سال ۱۴۰۰ این مهم لحاظ شود تا شاهد بهبود راه های استان باشیم.

وی افزود: این سفر با هماهنگی مجمع نمایندگان استان به اتفاق تعدادی از دستگاه های اجرایی از جمله وزارت نفت، بانک مرکزی، بنیاد مسکن، وزارت نیرو، شرکت شهرک های صنعتی و راهداری و حمل و نقل جاده ای با هماهنگی استاندار ایلام به این استان انجام شده است و تعدادی از پروژه های استان ایلام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: صورتجلسه تسریع در این پروژه ها با حضور دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس با حضور استاندار امضا خواهد شد و به طور قطع هم مجلس و هم دستگاه های اجرایی به این صورتجلسه پایبند هستند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: در این سفر بتوان مشکلات اساسی در بحث پروژه های استان ایلام مرتفع شود.

علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در سفر به استان ایلام، ضمن بازدید از پروژه های شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان شرکت می کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.