تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

حیدری: 

جدایی بازیکنان به پرسپولیس ضربه نمی‌زند

جدایی بازیکنان به پرسپولیس ضربه نمی‌زند
تهران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و جدایی بازیکنان نمی تواند به آن آسیب برساند.

سپهر حیدری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه تیم در حال حاضر مشکلات زیادی دارد. این تیم بعد از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات زیادی مواجه شده است و هواداران به جای اینکه از صعود به فینال لیگ قهرمانان خوشحال باشند، نگران شرایط هستند.

وی افزود: صبر و سکوت یحیی گل‌محمدی در این مدت واقعا ستودنی است. او با وجود اینکه بازیکنان زیادی از دست داده و با وجود همه مشکلاتی که در باشگاه وجود دارد، بی سر و صدا و بدون کوچکترین حاشیه‌ای تیمش را جمع و جور کرده و تمرینات را دنبال می‌کند. واقعا یحیی صبر ایوب دارد که در این شرایط کارش را دنبال می‌کند. او نشان داد یک پرسپولیسی واقعی و دلسوز تیم است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جدایی محمد نادری و شجاع خلیل‌زاده از جمع سرخپوشان اظهار داشت: در مورد بازیکنانی که رفتند صحبت نمی‌کنم و حتی برای آنها آرزوی موفقیت دارم اما این پرسپولیس همان تیمی بود که با ۱۱ بازیکن فینالیست لیگ قهرمانان شد و به طور حتم جدایی بازیکنی نمی‌تواند خللی در موفقیت تیم ایجاد کند.

حیدری گفت: پرسپولیس امسال سختی‌های زیادی را تحمل کرده است. این تیم نشان داده در سختی‌ها نتایج بهتری می‌گیرد و به طور حتم امسال قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد.

وی در مورد تغییرات در مدیریت سرخپوشان گفت: درخواست من از تصمیم‌گیرندگان این است که فردی را به عنوان مدیر این تیم در این مقطع حساس انتخاب کند که قبلا امتحانش را پس داده باشد نه اینکه یک مدیر کار نا بلد بیاید و کارش را در این تیم تازه شروع کند. امیدوارم تصمیم گیرندگان صدای هوادار را بشنوند و بهترین تصمیم را برای مدیریت باشگاه بگیرند.

بازیکن اسبق سرخپوشان با اشاره به اینکه پرسپولیس نیاز به تقویت دارد، خاطرنشان کرد: تیم در چند پست نیاز به بازیکن دارد و پنجره نقل و انتقالاتی هم بسته است. برای همین باید هر چه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود تا مشکلی برای آغاز فصل نداشته باشیم.

وی گفت: پرسپولیس نشان داده هر بازیکنی که در قالب تیمی‌اش قرار می‌گیرد بهترین عملکرد را از خودش به نمایش می‌گذارد. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مدیریت مشخص شود تا پرسپولیس در شرایط خوبی کارش را در لیگ غاز کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.