تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل جاده بلوطستان ملکشاهی نیاز است

۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل جاده بلوطستان ملکشاهی نیاز است
ایلام- مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل ابنیه و آسفالت جاده روستایی بلوطستان شهرستان ملکشاهی نیاز است.

نورالله دلخواه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این جاده، شهرستان ملکشاهی را به بخش زرین‌آباد و شهرستان دهلران متصل می‌کند.

وی افزود: جاده ارتباطی روستای بلوطستان در قالب طرح ابرار اجرایی شده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چهار کیلومتر آن آماده شن ریزی است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای ایلام از هزینه ۱۰ میلیارد ریالی برای این طرح بصورت امانی ، پیمانی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه احداث این جاده از مطالبات مردمی است ، تلاش می کنیم با جذب اعتبارات ملی این پروژه را تکمیل کنیم و این طرح هم اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

دلخواه با اشاره به دیگر پروژه های حوزه راه روستایی در منطقه تاکید کرد: روکش مسیر پهله به سمت سه راهی کاور و سه راهی گوراب به سمت پهله در حال اجراست و رفع مشکلات راه های روستایی دو بخش سراب میمه و زرین آباد در قالب طرح ابرار دنبال می شوند.

دلخواه به پیشرفت ۵۰ درصدی راهدارخانه میمه نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تامین اعتبار در سال آینده شاهد بهره برداری از آن باشیم./اختصاصی ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.