تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

ناحیه صنعتی آسمان آباد چرداول کلنگ زنی شد

ناحیه صنعتی آسمان آباد چرداول کلنگ زنی شد
ایلام - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: ناحیه صنعتی آسمان آباد شهرستان چرداول به مساحت ۱۰ و نیم هکتار با حضور مسوولان ارشد استان کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، اقبال اسماعیلی عصر پنج شنبه در حاشیه کلنگ زنی ناحیه صنعتی آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول اظهار داشت: هزینه عملیات اجرایی و ایجاد زیرساخت ها در این ناحیه صنعتی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی و عمرانی استان است.

وی افزود: پیرو دیدار استاندار از بخش آسمان آباد و قول مساعد وی جهت رفع بیکاری جوانان منطقه و توسعه اقتصادی بخش آسمان آباد با ایجاد ناحیه صنعتی، بلافاصله شرکت شهرک ها و نواحی صنعتی استان این مهم را در دستور کار خود قرار داده و امروز در آیینی کلنگ زنی و شروع تامین زیرساخت های آن آغاز شد.

اسماعیلی با بیان اینکه شکل گیری نواحی صنعتی در مناطق محروم حائز اهمیت است، تاکید کرد: ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در مناطق محروم، نقش بسزایی در رشد و توسعه صنعت همچنین ایجاد اشتغال در منطقه دارد که با ایجاد نواحی صنعتی جدید می توان تحقق این امر را تسریع کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: این شرکت یکی از مهمترین تکیه‌گاه‌های دولت برای توسعه صنعت در استان هاست و در ایلام نیز شرکت استانی با ارائه خدمات نرم‌افزاری و تهیه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در تلاش است زمینه پیشرفت و گسترش صنعت و رفع معضل بیکاری را فراهم آورد.

۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۱ شهرک تاکنون به بهره‌برداری رسیده است و در مجموع ۵۵۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان ایلام صادر شده است.

لازم به ذکر است که در شهرستان چرداول شهرک صنعتی سرابله، ناحیه صنعتی شباب و ناحیه صنعتی آسمان آباد در این شهرستان ایجاد شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.