تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

دومین بخش ایزوله تنفسی بیمارستان مهران راه‌اندازی شد

دومین بخش ایزوله تنفسی بیمارستان مهران راه‌اندازی شد
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دومین بخش ایزوله تنفسی بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران بستری کرونایی راه‌اندازی شد.

دکتر محمد کریمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به افزایش میزان مبتلایان کرونا و بیماران بستری در این شهرستان، دومین بخش ایزوله تنفسی با ۲۲ تخت مجهز و ارائه خدمات درمانی توسط متخصصان عفونی، بیهوشی و داخلی مستقر در بیمارستان جهت انجام خدمات به بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: بخش ایزوله این مرکز درمانی تنها مرکز ایزوله استاندارد با سیستم فشار منفی و مثبت و همچنین امکانات کامل ایزوله در استان است.

دکتر کریمیان یادآور شد: در بخش ایزوله تنفسی این بیمارستان ۱۴ بیمار بستری و ۲ نفر از آن‌ها به دستگاه ونتیلاتور و دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: بخش ایزوله تنفسی این مرکز با هشت تخت فعال، تاکنون به ٧٧ بیمار کرونایی این شهرستان خدمات بستری ارائه کرده است.

دکتر کریمیان اظهار داشت: این بخش از چندین سال پیش برای زائران اربعین تکمیل شده است و هم اکنون به بیماران بستری و قرنطینه کرونایی خدمات‌رسانی می‌کند.

وی گفت: همه بیماران مبتلا به کرونا با دستور متخصص عفونی مستقر در این مرکز ویزیت و در صورت نیاز بستری می‌شوند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مهران در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و تعداد مبتلایان کرونا در این شهرستان ۳۰ هزاری نفری بر اساس آخرین آمار اعلام شده مربوط به روز گذشته، هزار و هفت نفر است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.