تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

۲ دارو تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی ایلام قرار گرفت

۲ دارو تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی ایلام قرار گرفت
ایلام - مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: ۲ داروی، فاویپیراویر و رمدسیویر طبق مصوبه شورای عالی بیمه تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و مدیریت درمان استان نیز به تبع سازمان تامین اجتماعی ۲ داروی مذکور را برای بیماران کرونایی بستری شده ، تحت پوشش قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام، دکتر علیرضا رمضانی روز یکشنبه اظهار داشت: همچنین جهت رفاه بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان پرداخت تعرفه وسایل کمک پزشکی افزایش چشمگیری یافته است و مبلغ کمک هزینه اقلام وسایل کمک پزشکی پرمصرف شامل یک دست دندان کامل ۱۰ برابر، عینک طبی هشت برابر، ویلچر ۹ برابر و سایر اقلام به طور متوسط بیش از ۱۰ برابر رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تعرفه های پروتز و اروتز نیز افزایش یافته است، افزود: اقلامی نظیر تشک مواج، کپسول اکسیژنه، پروتز کردن چشمی و لنز داخل چشمی نیز به جدول وسایل کمک پزشکی اضافه شده و به بیمه شدگان و افراد تحت تکفل آنان که به این وسایل نیاز دارند، قابل پرداخت است.

دکتر رمضانی یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا زمینه ثبت درخواست غیرحضوری پروتز و اروتز فراهم شده و از بیمه شدگان تقاضا می شود، حتی الامکان درخواست خود را در سامانه خدمات غیر حضوری به نشانی eservices.tamin.ir ارائه دهند و از مراجعه حضوری برای دریافت این خدمات پرهیز کنند.

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام بیمه شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری بگیران بیمه بیکاری، مستمری بگیران بازنشسته و از کارافتاده کلی بازماندگان و افراد تحت تکفل آنان مشمول بهره مندی از حمایت مذکور هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.