تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

۳۰ میلیارد ریال جهیزیه و کمک مومنانه به نیازمندان ایلام اهدا شد

۳۰ میلیارد ریال جهیزیه و کمک مومنانه به نیازمندان ایلام اهدا شد
ایلام - فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) ایلام گفت: سومین مرحله پویش کمک های مومنانه و اهدای جهیزیه به خانواده های نیازمند از قبل شناسایی شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اهدا شد.

سردار جمال شاکرمی عصر چهارشنبه در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان استان ایلام همزمان با پنجم آذرماه و روز بسیج مستضعفان اظهار داشت: ۱۰۰ سری جهیزیه شامل ۱۲ قلم لوازم ضروری زندگی اهدایی از سوی مقام معظم رهبری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال است که توسط سپاه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

وی افزود: همچنین امروز سه هزار بسته معیشتی اقلام غذایی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در سومین مرحله این پویش بین خانوارهای نیازمند و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

شاکرمی یادآور شد: از آنجا که امروز سالروز تشکیل بسیج مستضعفان است و باتوجه به شیوع ویروس کرونا و پرهیز از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان، امسال این روز با اهدای کمک های مومنانه و جهیزیه گرامی داشته شد.

وی اضافه کرد: بسیج از همان زمان شروع شیوع ویروس کرونا با انجام عملیات های بیولوژیک و ضدعفونی معابر عمومی و اقدامات بهداشتی و درمانی همسو با برنامه های دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا حضوری منسجم و مداوم داشته اند و این امر همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام در ادامه به اجرای طرح بهداشتی فرهنگی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این طرح محله محور است و با شناسایی خانواده‌های درگیر با موضوع کرونا از آنها مراقبت ها و پیگیریهای درمانی و بهداشتی و در صورت نیاز معیشتی انجام می گیرد.

وی افزود: در این طرح سه فاکتور مراقبت، نظارت و کنترل به صورت هوشمندانه انجام می شود تا مهار ویروس کرونا با شدت و مدیریت بهتری انجام بگیرد.

به گزارش ایرنا، مرحله سوم پویش کمک مومنانه و نیز اهدای جهیزیه به نیازمندان استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و جمعی از مسوولان استان اجرا شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.