تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

با اخلال گران در توزیع مایحتاج مردم به شدت برخورد می‌شود

با اخلال گران در توزیع مایحتاج مردم به شدت برخورد می‌شود
ایلام - نگاه اقتصاد - هواسی بازرس کل استان ایلام خبر داد: به کسانی که در زمینه مصرف نهاده‌های دامی و مرغ زنده اقدام به واسطه گری و اخلال در امر توزیع مایحتاج مردم و همچنین نسبت به انجام وظایف اهمال می‌نمایند به شدت برخورد می‌شود.

ایشان در نشست ستاد تنظیم بازار استان که با ریاست استاندار ایلام برگزار شد با ارائه گزارشی که ماحصل رسیدگی موضوع کمبود و افزایش قیمت مرغ در قالب پرونده موردی بود به مباحثی از قبیل انحراف در توزیع نهاده‌ها، وجود واسطه گری در مرغ زنده و ضعف‌های نظارت اشاره نمود، و افزود: دلالان نهاده و مرغ زنده که سبب اخلال در امر توزیع مایحتاج مردم استان شده‌اند شناسایی شده و بزودی به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.

در ادامه این جلسه سلیمانی دشتکی استاندار ایلام از ارائه گزارش دقیق بازرسی کل استان قدردانی کرد و درخصوص اصلاح فرایندها و تشدید نظارت در زنجیره تولید تا توزیع را خواستار شد.

وی گفت: پیشنهادهای بازرسی کل استان از قبیل تخصیص نهاده یارانه‌ای صرفا به مرغدارانی که مرغ تولیدی را به شبکه توزیع و تحت نظارت استان تحویل می‌نمایند، تعیین میزان بهینه جوجه ریزی براساس محاسبات کارشناسی، تشدید نظارت از طریق کنترل زنجیره تولید و توزیع و پرهیز از انجام فعالیت‌های بخشی و جزیره‌ای، باید به مرحله اجرا درآیند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.