تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

ترخیص ۳۵۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های ایلام

ترخیص ۳۵۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های ایلام
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا کنون410 فقره درخواست در دفاتر پلیس+۱۰ ثبت و تعداد 350 دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ ها ایلام ترخیص شده است.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” درگفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت: طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت های توقیفی و رسوبی از پارکینگ از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تاکنون ۴۱۰فقره درخواست ترخیص از سوی مالکین و متصرفین در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت شده است.

وی افزود: حدود ۳۵۰ فقره از موارد درخواستی بررسی و ترخیص شده و ما بقی در شرف انجام می باشد.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: مالکان یا متصرفین هر چه سریعتر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خودشان اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: درخواست ما از موتورسواران این است که در ازای این مساعدت و همراهی، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا از توقیف مجدد وسایل نقلیه شان جلوگیری شود.

سرهنگ کهزادی در پایان گفت: کسانی که موتورسیکلت آنها به دلایل انتظامی توسط کلانتری ها یا پلیس آگاهی و… توقیف شده اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات درنظر گرفته شده اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.