تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

بسته های حمایتی با مشارکت بنیاد علوی بین روستاییان ایلام توزیع شد

بسته های حمایتی با مشارکت بنیاد علوی بین روستاییان ایلام توزیع شد
ایلام - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: بسته های حمایت معیشتی با مشارکت بنیاد علوی بین شماری از روستاییان این استان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی ایلام، حجت الاسلام محمد فتاحی افزود: در این زمینه حدود ۲ هزار بسته حمایتی بین روستاییان دره‌شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و هلیلان توزیع شده است.

وی بیان کرد : این بسته ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا و ترویج کمک مومنانه با محوریت روحانیون تبلیغی استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: این بسته های حمایتی هر کدام به ارزش سه میلیون ریال در مجموع شش میلیارد ریال در این مناطق روستایی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این کمک ها دومین مرحله کمک های این بنیاد است، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان نیز چهار هزار بسته معیشتی با مشارکت بنیاد علوی بین شماری از روستاییان این استان توزیع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در راستای این پویش مومنانه بیش از ۳۰۰ هیات مذهبی، کانون فرهنگی و موسسات قرآنی با جذب و حمایت خیرین و تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی از خانواده‌های آسیب پذیر حمایت می کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.