تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

۵۴ هزار ایلامی مشترک صندوق صدقات خانگی هستند

۵۴ هزار ایلامی مشترک صندوق صدقات خانگی هستند
ایلام - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ایلام گفت: حدود ۵۴ هزار نفر از مردم این استان مشترک صندوق صدقات خانگی هستند و در این امر مشارکت دارند.

آیت مولایی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این نهاد به منظور راحتی دسترسی مردم به پرداخت صدقه علاوه بر روش ها و شیوه های سنتی، استفاده از شیوه های نوین و الکترونیک برای پرداخت صدقه را نیز فراهم کرده است.

وی به راه های پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی و غیر نقد اشاره کرد و افزود: هم استانی‌های خیر و نوع دوست در این زمینه می‌توانند از طریق شماره حساب ‭‭‭۰۱۰۵۳۰۰۶۰۸۰۰۰‬‬‬ بانک ملی و شماره کارت ‭‭‭۷۷۱۹‬‬‬_‭‭‭۹۹۸۸‬‬‬_‭‭‭۹۹۱۸‬‬‬_‭‭‭۶۰۳۷‬‬‬، همچنین شماره گیری کد #۰۸۴*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت صدقه به روش های نوین اقدام کنند.

معاون کمیته امداد ایلام با بیان اینکه مردم نیکوکار این استان در هشت ماهه امسال بیش از ۱۹ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند، تاکید کرد: این میزان صدقه در زمینه کمک به رفع مشکلات نیازمندان این استان هزینه شده است.

مولایی زاده با اشاره به مشکلات کرونا لزوم رعایت موارد بهداشتی و اینکه ممکن است مردم در تهیه پول نقد برای پرداخت صدقه مشکل داشته باشند، گفت: به همین منظور رابطین صدقات در مراجعه ماهیانه به درب منازل برای تخلیه صندوق های صدقات دستگاه های پوز به همراه داشته تا هم استانی های عزیز بتوانند در پرداخت صدقه به صورت غیر نقد از این امکان نیز استفاده کنند.

وی به مزایای استفاده از دستگاه های پوز و اندروید در پرداخت صدقه و سایر کمک ها اشاره کرد و یادآور شد: این دستگاه ها بخاطر امنیت بالا دارای مزایایی نظیر حذف پول فیزیکی با توجه به احتمال آلوده بودن، حذف مراحل شمارش و انتقال پول به بانک، پاسخگویی به نیاز خیرین با بالاترین کیفیت، کمترین زمان و کمترین هزینه، ارسال فوری پیامک پرداخت برای مشترکین و هزینه فوری کمک های جمع آوری شده در جهت رفع مشکل مددجویان هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان ایلام در پایان به مصارف صدقات اشاره کرد و گفت: مبلغ صدقاتی که در هر شهرستان جمع آوری می شود در همان مناطق در زمینه رفع نیازهای ضروری مددجویان به صورت کمک موردی و نیز در زمینه کمک هزینه ازدواج، ساخت و بهسازی مسکن،خدمات درمانی،کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان و موارد دیگر مصرف می شود.

۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.