تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

۲۰۰ واحد مسکونی برای محرومان دهلرانی احداث می شود

۲۰۰ واحد مسکونی برای محرومان دهلرانی احداث می شود
ایلام - مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: کار احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای اقشار محروم و کم درآمد شهرستان دهلران در دستور کار است.

حبیب الله محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: دولت برنامه احداث ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را برای اقشار محروم و کم درآمد کشور در دستور کار قرار داده که ۲ هزار واحد آن مختص مددجویان و نیازمندان استان ایلام است که با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته می شوند.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای اجرای این برنامه افزود: ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود چهار درصد در این طرح برای هر واحد پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام تاکید کرد: برای هر واحد در این طرح نیز تا ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پیش بینی شده است.

محبی یادآور شد:: سهم شهرستان مرزی دهلران از این مقدار ۲۰۰ واحد است که با توجه به نیاز منطقه قابل افزایش است.

وی از شهرداران و دهیاران خواست با تسریع در مراحل صدور پروانه زمینه ای را فراهم کنند تا پایان سال این ۲۰۰ واحد احداث شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام همچنین به روند اجرای طرح های هادی روستایی پرداخت و اضافه کرد: تهیه و اجرای طرح هادی برای ۱۸ روستای استان در دست اقدام است.

محبی گفت: از این تعداد طرح هادی پنج روستا آماده و بازنگری شده و چهار روستا دیگر نیز از محل ارزش افزوده در دستور کار هستند.

به گزارش ایرنا، کلنگ زنی یک واحد از ۲ هزار واحد سهمیه مسکن محرومان استان ایلام چهارم مهرماه سال جاری در جریان سفر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرک شهید کشوری (سرطاف) شهرستان ایلام آغاز شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.