تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

ترخیص ۹۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی توسط پلیس راه در ایلام

ترخیص ۹۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی توسط پلیس راه در ایلام
ایلام -نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام گفت :در اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا کنون تعداد ۹۵ دستگاه موتورسیکلت توسط این پلیس ترخیص شده است.

سرهنگ “رضا همتی زاده ” در گفت و گو با کانال خبری پلیس گفت : در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نگرش بر احقاق حق مردم و تحویل هرچه سریعتر موتورسیکلت های توقیفی به صاحبان آنها به جهت جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و حفظ صیانت از اموال مردم و انباشت موتورسیکلت های رسوبی ، طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی برابر دستورالعمل سازمانی از تاریخ ۱۷ آبانماه به مدت دوماه در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

وی ادامه داد : موتور سیکلت هایی که تا قبل از اسفندماه ۹۸ به هر دلیلی توسط ماموران پلیس راه توقیف شده رسوبی محسوب شده و در صورتی که منع قضایی ندارد مالکان آنها می توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر پلیس +۱۰ و یا درصورت لزوم به یگان توقیف کننده جهت ترخیص مراجعه کنند.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: مالکان و یا متصرف قانونی موتورسیکلت های توقیفی چنانچه ظرف مدت تعیین شده جهت ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نکنند موتورسیکلت وی به عنوان بلاصاحب تلقی شده و برابر دستورالعمل رفتار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.