تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

نقاط پرتصادف مسیرهای روستایی زیر ذره بین پلیس راه

نقاط پرتصادف مسیرهای روستایی زیر ذره بین پلیس راه
ایلام -نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام در بازدید از محورهای روستایی منطقه سیروان بر لزوم توجه به ایمن سازی معابر روستایی تاکید کرد.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با کانال خبری پلیس گفت: راههای روستایی بیش از ۵۰ درصد مسیرهای برون شهری را شامل می شود و با توجه به بافت و پراکندگی روستاها بخش قابل توجهی از ترددها در این مسیرها شکل می گیرد.

وی افزود: بیش از ۴۰ درصد تصادفات مسیرهای روستایی به جهت عدم رعایت سرعت متناسب با وضعیت جاده به شکل واژگونی و خروج از جاده بوقوع می پیوندد که می طلبد رانندگان هنگام تردد از راه های روستایی ، احتیاط و سرعت مطمئنه را مدنظر داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان شهرستان از مسیرهای روستایی سیروان از جمله مسیرهای روستایی چشمه شیرین، چشمه پهن، ورمیان، ورگچ، لرینی و چشمه ماهی بازدید به عمل آمد و در خصوص شیوه ها و برنامه ریزی زودبازده و میان مدت برای اصلاح نواقص هندسی این مسیرها چاره اندیشی شد.

همتی زاده یادآور شد: تدابیر ویژه ای از سوی پلیس راه استان برای کنترل راههای روستایی و نظارت و کنترل ترددهای جاده ای اندیشیده شده که دستاورد آن کاهش مستمر تصادفات در چند سال اخیر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.