تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

کشف ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در بدره

کشف ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در بدره
ایلام - نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی استان از کشف 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان بدره خبر داد.

سردار “نورعلی یاری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی هندمینی شهرستان بدره در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در مسیر های مواصلاتی شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری ۳ دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مرغ زنده را متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها مقدار ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز قانونی کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در این راستا ۴ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایئی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله مرغ زنده قاچاق را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تعیین کردند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش ۶۷ تن مرغ قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در سطح استان کشف شده است ،تصریح کرد: پس هماهنگی با مرجع قضائی، طیور کشف شده جهت توذیع در بازار تحویل مراجع ذیربط شد.

 

سردار یاری در پایان بر اثر گزاری قاچاق در افزایش قیمت این کالای مورد نیاز مردم در چند ماهه اخیر اشاره کرد و از مردم خواست: با گزارش به موقع اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز، خصوصا مایحتاج ضروری مردم، پلیس را در برخورد قاطع و قانونی و به موقع با افراد سود جو همراهی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.