تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

کشف انبار احتکار مواد غذایی در ایلام 

کشف انبار احتکار مواد غذایی در ایلام 
ایلام - نگاه اقتصاد - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی از کشف انبار احتکار موادخوراکی به ارزش یک میلیارد ریال در شهر ایلام و با همکاری و اقدام مشترک اداره صمت استان خبر داد. 

سرهنگ “مهدی کیانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی و مورد نیاز مردم در یکی از انبارهای سطح شهر ایلام بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان ، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با همراهی بازرسان اداره صمت در راستای بررسی موضوع به محل انبار احتکار مواد غذایی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی بعمل آمده از انبار مذکور ۵تن مواد خوراکی کشف شد ، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این محموله کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ گفت : انبار محل نگهداری کالاهای مکشوفه در سامانه جامع انبار های سازمان صمت ثبت نشده و در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده، جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام از مردم خواست ،چنانچه با احتکار کالای اساسی یا هر گونه فعالیت غیر قانونی اخلالگران نظم اقتصادی در این برهه از وضیعیت معیشت مردم مواجه شدند بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.